20:36 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مرتضی بانک

مطرح شدن ایجاد بورس بین الملل در مناطق آزاد
پایگاه خبری راد: مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: با توجه به ظرفیت‌های مالی مقرر گردید که ایجاد بورس بین الملل در مناطق آزاد مطرح شود لذا این اقدام به عنوان بورس پنجم کشور نقش ایفا خواهد کرد.
حل مسائل ثبت سفارش فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تا هفته آینده
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: مسائل پیش آمده بعد از ابلاغ ضرورت ثبت سفارش با توجه به شکل فعالیت در مناطق آزاد مشکل‌ساز شد که با جدیت پیگیری و حل و فصل شده و امیدواریم تا هفته آینده با اتصال به سامانه وزارت صمت حل شود.
مشکل ثبت‌سفارش کالا در مناطق آزاد هفته آینده حل می‌شود
پایگاه خبری راد: با اجرایی شدن سیاست ارزی دولت از تاریخ ۲۱ فروردین امسال، کماکان امکان ثبت سفارش برای تولیدکنندگان مناطق آزاد در سامانه ارزی فراهم نشده و آن‌ها نمی‌توانند مواد اولیه موردنیاز خود را وارد کنند.
بورس بین‌المللی در مناطق آزاد ایجاد می‌شود
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از ایجاد بورس بین‌المللی خبر داد و اعلام کرد که با فراهم شدن این امکان شرایط برای جذب سرمایه در مناطق آزاد فراهم می‌شود.
آخرین خبرها از ارجاع پرونده منطقه آزاد ماکو به قوه قضاییه
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده ارجاعی ماکو از مجلس شورای اسلامی به قوه قضاییه توضیح داد.
هیچ قرارداد خارجی در مناطق آزاد متوقف نشده است
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد که علی رغم خروج آمریکا از برجام تاکنون هیچ قرارداد خارجی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی متوقف نشده است.
تبدیل قصر شیرین، بانه و مریوان به منطقه آزاد منتفی نشده است
پایگاه خبری راد: به گفته مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی، موضوع مصوبه هیئت دولت در ارتباط با عملیاتی کردن و فعال سازی مناطق ویژه اقتصادی مصوب و دارای مجوز شامل بانه و مریوان و قصر شیرین هیچ گونه تضادی با تبدیل این مناطق به منطقه آزاد تجاری ندارد.
خداحافظی قصر شیرین با لایحه مناطق آزاد جدید!
پایگاه خبری راد: درحالی که قرار بود قصرشیرین در کنار ۷ منطقه دیگر به منطقه آزاد تجاری-صنعتی تبدیل شود، اما با ابلاغ حکمی از سوی دولت مبنی بر ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان‌های قصرشیرین و اسلام آبادغرب، رسما پرونده تبدیل قصرشیرین به منطقه آزاد بسته شد.
سقف ۱۵۰ میلیون یورویی تاسیس بانک خارجی برداشته شد
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از برداشتن سقف ۱۵۰ میلیون یورویی برای تاسیس بانک برون مرزی در مناطق آزاد خبر داد.
آمارهای مناطق آزاد ایران منتشر می‌شود
پایگاه خبری راد: میان مناطق آزاد کشور و مرکز آمار ایران تفاهم‌نامه‌ای امضا شد که به موجب آن اطلاعات دقیق مربوط به مناطق آزاد برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منتشر خواهد شد. به گفته نوبخت این موضوع می‌تواند وضعیت شفافی را از اقتصاد مناطق آزاد به سرمایه‌گذاران ارائه داد.
بررسی مشکلات منطقه آزاد ارس با حضور مسئولان
پایگاه خبری راد: مشکلات واحدهای صنعتی منطقه آزاد ارس در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران اقتصادی کشور با مسئولان استان و منطقه آزاد ارس بررسی شد.
ابهامات لایحه «ایجاد مناطق آزاد جدید» رفع شده است
پایگاه خبری راد: دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان این‌که کمیسیون اقتصادی مجلس به پیشرفت خوبی در بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد جدید دست یافته است، گفت: بسیاری از ابهامات رفع شده و به تفاهم خوبی در زمینه محدوده‌ها و نداشتن معارض رسیده‌ایم و پیش بینی می‌کنم این لایحه به زودی در صحن علنی مطرح شود.
انصراف مرتضی بانک از حضور در فهرست کاندیداهای شهرداری تهران
پایگاه خبری راد: مرتضی بانک -مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی- در نامه‌ شهر تهران انصراف خود را از حضور در فهرست کاندیداهای شهردار تهران اعلام کرد.
مدیرعامل "پرحاشیه‌ترین" منطقه آزاد منصوب شد
پایگاه خبری راد: معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو انتخاب شد.
ساخت 300 شناور در طول سه سال افتخار ملی است
پایگاه خبری راد: نماینده ویژه رئیس جمهور گفت: ساخت 300 فروند انواع شناور در منطقه آزاد قشم در طولسه سال افتخار ملی محسوب می شود.